Blackberyy benim de bu sabah başladı. Hastaneye gittik nstde de sancı çıktı 2 cm açılma vardı eve gönderdiler. 8-10 dakikada bir giriyor şu an 5 dkda bir olduğunda gideceğiz tekrar.
Sizde durumlar nasıl? Büyük ihtimalle aynı gün doğum yapacağız. Kolaylıkla gelsinler 🧿🧿