Canım annelerim 2 yaşında kızım hep kendini kasıyor, ağlıyor gaz çıkarmak için. Dr sadece probiyotik öneriyor ama ne zamana kadar hep probiyotik kullanamam ki. Paketli ütün, işlenmiş ürün hiç tüketmez beslenmesine çok dikkat ederim ama yine de hafta da en az 2 kez acillik oluyoruz. Tecrübeli anneler lütfen çözüm öneriniz varsa yazar mısınız