Womanmom15 Bebegime 1 damla versem bile o gün çok huzursuz oluyor sürekli ağlıyor 1 ay 18 günluguz sizinde böyle oluyor mu yoksa vitaminle ilgili degil mi 3 gündür vermiyodum gayet normaldi
AnayimBenAna_ Womanmom15 genelde aynı şikayetler. Eczaneden ücretli al kullanma onu zaten içeriğide temiz değil
Elyadd Womanmom15 benim eltim hemsire, ona sormadan o söyledi sağlık ocağının verdiği D vitaminini kullanma eczaneden ücretli al diye, pedia-D vitaminini önerdi onu aldık eczaneden sabahları emzirmeden önce kullanıyoruz bı sıkıntı olmuyor şükür 🙏🏻