nebile-29 Asliakbg hastanede çalışmıyor kliniği var academia yanında eğer imkanınız varsa çok iyi bir doktordır
mikos Sakın academia hastanesi ayşe baza gitmeyin tatlı dilli gibi görünüp parayı alıncaya kadar ilgilenmiş gibi görünüyor ama baştan sonra berbat bir doğum tecrübe ettim asla önermiyorum