Pinar58eslem bu doktora da 2defa gittim evet biraz dominant çok konuşmaz falan ama detaylı bakıyor bebeğin her şeyini önce kadın doğum polikliniğinden yeşil alan açtırin Sadullah beye sonra mhrs yada e nabizdan sürekli takip edin randevu alın baya dolu oluyor