adatuna minikari geç döllenme yani geç yumurtlama değil zamanında yumurtladım. Regle 5 gün varken 47 çıktı
minikari adatuna aslında regle beş gün kala bu değer çok güzel benim regle 3 gün kala 30 du ikinci betam 99 tekrar kan testi vericem bugün bakalım inşallah artmıştır benim artış durumu nasıl sizce
ynzl adatuna canım bende reglim 3 gün gecikince bile 57.5 çıkmıştı. Muhtemelen senin gibi ben de erken baktırsam çok az artış olacaktı başlarda. Geç döllenme de yok düzenle regl oluyordum
Ceku256 adatuna 102-167-305 şeklinde ilerlemişti. Şimdi 18 haftalık. Bir sorunumuz yok şimdilik yani inşallah ilerde de olmaz 🫠🫶🏻
minikbebegim06 adatuna benim o şekildeydi sağlıklı ilerledi çok şükür kızım kucağımda şuan 🥰 içini ferah tut
aybalasmom adatuna iyiyi düşünelim iyi olsun stres yapmamaya çalış sağlıkla bebeğini de gör kalp atışını da duy inşallah
adatuna minikbebegim06 teşekkür ederim cumaya kadar 💯 olur sanırım randevum var kese görünür umarım🙏🏻