Kızlar kürtajdan sonra 35 gün lekelenmem bitmedi ve 35. Günde normal adet oldum ondan sonrada hala lekelenmem devam ediyor. Akıntı oluyor gibi hissediyorum bakıyorum kan pihti. Şuan kürtaj olalı iki ay oldu ve artık bıktım. Bugün biter diye diye Dr gitmedim haftayada ikinci adetimin zamanı geldi. Varmı böyle bitmeyen ya