minikari Kızlar gebe olduğumu yeni öğrendim beta 99 yine kan vercem merak ettiğim bir şey var kasık agrım bel agrım var sürekli uykum geliyor halsizim Ama akıntım falan yok herkes akıntı olduğunu söylüyor ama bende aksine kuruluk var akıntı yok yani normal zamanda da akıntısı olan biri hiç olmadım sadece yumurtlama döneminde akıntım şeffaf beyaz şekilde olur bu normal mi
Deryaa123 minikari Herkeste akıntı durumu olmuyordur bence gayette normal bende hamileyim öyle çok olmadı akıntı.
birdilektut15 minikari canım benimde çarşamba betam 37 ydi şimdi kaç bilmiyorum ama bende de akıntı yok
Yaren_garip minikari gayet normal canım benim akıntım yok adet olacak gibi Ağrı var ek olarak uyuma isteği göğüs hassasiyeti
minikari Deryaa123 bende de sürekli regl olcak gibi his oluyor sanırım kasık agrısından Akıntıda hiç olmadı regl gecikmesinin 4. Günü şuan
minikari birdilektut15 ay aynı belirtilerimiz canım benim insallah sağlıklı sıhhatli alırız kucağımıza 🤲🏻🤲🏻🌸
Yaren_garip minikari içini ferah tut bir de Kimsenin hamileliği bir değildir ben ilk hamileliğimde 6ay kustum mide yanmasından öldüm resmen şimdi tekrar hamileyim mide yanmam yok kusmam yok düşün aynı vücut farklı belirtiler şu durumlarda akıl Hocası çok olur çok fazla takma kafana
minikari Yaren_garip teşekkür ederim canım benim ilk olunca çok korkuyorum sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun Rabbim isteyen herkese versin 🤲🏻🌸
Cicek_ Bende çarşamba günü öğrendim 80 le, arada bir kasıklarım ağrıyor benimde korkuyorum bi şey olucak diye. Belim henüz ağırmıyor akıntım da olmadı. Bide çok sık acıkıyorum 🙈Haftaya salı kan vericem tekrar inşAllah hepimizin güzel ilerler hamileliği❤️
minikari Cicek_ inşallah canım benim sağlıkla çok çok dua ediyorum kendime ve de herkese Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸🤲🏻
Cicek_ minikari bende hep dua ediyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize. Olmayanlara da bir an önce nasip etsin🤲🏻
Cicek_ birdilektut15 ben 1 kere yaptım erken gebelik testiydi o da. Sonra kan verdim başka test yapmadım. Salı gününü bekliyorum sabırsızlıkla