Edafmo ben devlete 30 dan beri sıra bulamıyorum özele gittim özel bana 4 mayıs dedi. Ama devlette sıra bulamıyorum gidiyorum almıyorlar acile git diyorlar gün almam imkansız ramazan bayramından beri sıra arıyorum. Ve 3.sezeryan olcak dikişler için oldukça önemli bir durum bebeğimin hareketleri kısıtlandı göbeğim düştü tamamen en azından acile gidersem bakarlar sıkıntı yok ise gönderirler var ise alırlar haftalardır bebeğimin durumunu bilmiyorum