Nesli17 Altbyz sonuçların benimle aynı doktor bana kan sulandırıcıya gerek yok dedi herkeste aynıdır bu değerler demişti
momBg Belki bilgisi olan olur 2 yıldır bebeğimiz olmuyor hormon değerleri vs iyi ama çok önceden konan bi tanım var Kanım pıhtılaşmıyor örneğin ufacık bi yara bile saatlerce kanayabiliyor . Bebek olmamasına sebep olur mu bilgisi olan yaşayan var mı🥹🥹🥹
Altbyz Meryem345 benden sadece DNA ve kan pıhtılaşması aldı eşimden dna aldılar kan örneği ile sizin gibi başka şeylere baktırmamı söylemediler büyük ihtimalle kan sulandırıcı başlatır doktor DNA da sorun çıkınca tüp bebek tedavisi ile mi hamile kalınıyor peki bilginiz var mı
Meryem345 Altbyz galiba öyle oluyor ama sizi de yönlendirecektir kan ile alakalı da hastalığa bakıyorlar öncelikle biz de DNA ve kan örnekleri birde pıhtılaşma için bakıldı sonra da bu dediklerime siz yine de doktor sonucuna göre deneme yapın kızabiliyorlar çünkü sonuçlarını bekle diye
Nesli17 Altbyz yok canım kalmadım henüz 2 tane düşük yaptım korunma sürecim vardı daha yeni yeni denemeye başlayacağım
Altbyz Meryem345 çok kişi okudum sonuç çıkmadan gebe kalanları ondan ötürü sordum beklemem daha mantıklı riske atmamak lazım
Meryem345 Altbyz sonuç çıkmadan kalanların hepsi şanslı olmuyor sen kendini riske atma hem bi ay geç olsa bisey farketmez ama sonuç çıktıktan sonra can sıkıcı bisey yaşamak daha üzücü ben ilk düşük yaptığım da normal dediler keşke o zaman kan vs verseydim 2. Yasamazdım ☹️ hayırlısı artık hersey gonlunce olsun 🌸