Bebek hareket edip ittirdikce regl ağrısı karın ağrısı gibi bir rahatsızlık veriyor bide orda sertleşip duruyor bunlar yalancı sancı mı bugün kontrole gittik rahim ağzı uzunluğu bebeğin pozisyonu falan hepsi iyi dedi bide çok akıntım var yaşayan var mı benim gibi