minikari Canım şöyle söyleyim kimyasal gebelik herkesin başına gelebilecek birşey yani artık çok doğal. Ve sonrası hamile kalmak çok kolay ben 3 ay sonra tekrar kaldım, arkadaşım da aynı şekil 2 kere yaşadı şuan 4 çocuğu var🥰 yani diyeceğim şu kimyasal olabilir evet ama geç döllenme de olabilir biraz daha beklemeni öneririm ❤️