Twobabies Kızlaaar 1 ay sonra doğum yapcam,ilk doğumumda lohusa pedi kullandım hem külot hem ped zor oluyor hasta bezi deneyimleyem var mı külot şeklinde.Aklımda onu giyip çıkarmak var külot hiç giymemek var ama ne kadar mantıklı.🫣🫣
edabolukbasi3 Twobabies ben hasta bezi kullandım bence rahatlıktı ya ameliyattan ilk çıktıktan sonra altıma örtü serdiler malum hareket ettikçe her yer kan oldu sezaryen olcaksanız dikişlerinize getirmemeye özen gösterin
Girlmama Twobabies depend almistim ama ebeler hasta bezi takti bana asiri rahatti depend giyerken zor bacaklari kendine cekmen lazim ama hasta bezini ayakta bile takabiliyorsun en iyisi o
Gmry Twobabies ben depend aldım herkes onu önerdi üzerine iç çamaşırı giyilmesine gerek olmadığını kullanımının rahat olduğunu söylüyor sizde bakabilirsiniz isterseniz🙏 10lu paketini aldım yeterli gelir diye düşünüyorum
Twobabies edabolukbasi3 bende ameliyatlı olcam hem ped hemde külot ile uğraşmak istemedim yandan yırtıp atarım diye düşündüm ama ne kadar mantıklı bilemedim
saglikciaanne Ben hasta bezi kullandım toplam üç adet gitti hatta . Sonra pede geçtim. Gayet rahat oluyor aslında
BebegimVeBenn_ Twobabies inanın markasını hatırlamıyorum Sezaryen doğum yaptım bende bir sorun yaratmadı
Balbebek012 Twobabies külot olanda bez şeklinde olan da gayet kullanışlı tavsiye ederim depend alabilirsin canped de alabilirsin iki marka da çok iyi
Girlmama Twobabies cırtlı olandan kulot gibi olan depend zaten cok az kullanacaksiniz dimis verini terlettigi icin eve gecince normal pede doneceksin
nurkarakass Twobabies doğuralı 9 gün oluyor. normalde hasta bezi kullanıyordum ama bir gün ped takayım dedim. o gün epizyotomi dikişlerim patladı. eğer dikişli olursanız çok zor oluyor. depend kullanmasanız bile canped falan da işinizi görür. Yani kesinlikle hasta bezi ☺️
Twobabies nurkarakass ben ilk ameliyatımda e bebeğin lohusa pedini kullanmıştım ama iki işle uğraşmak zor oluyor o yüzden sizi dinleyeceğim🤭
Merve_kucuk Twobabies Cırcırtlı bez aldım ben. Kızımdayken depend(külot bez) almıştım, hemşireler cırcırtlı almamı istemişti.
Twobabies Merve_kucuk bu cırtlıyı kullanırken yanında biri olması gerekiyor değil mi tek başına eğilip zor yapılır