papatya82 Hanımlar hamilemiyim değil miyim bilmiyorum ama dış etlerim inanılmaz kanıyor gebelikte olur diye okumuştum burada. Testte çıkmadı negatif reglim bir gün gecikti sabah miğde bulantilarim var göğüs uclarimda acıma arada bel ve kasık ağrılarım mevcut doktora gidemem şu an yaşayan var mı ?
Nesli17 papatya82 belki geç döllenme olmuştur canım birkaç gün daha bekleyip testi yenile diş eti kanaması hamilelikte olabiliyor benimde olmuştu ama genelde c vitamini eksikliğinden oluyor muş
ebruliyildiz Dağ kekiği diş etlerine çok iyi geliyor ,birkac gun cezvede kaynatıp ılıyınca gargara yapın yatmadan önce geçer, antiseptik ozelligi var çünkü, şuan toplayabilirsiniz dogada.yada satanlar vardır belki