gulcin34 Doktor önerebilir mısınız artık gittiğim doktorların para için bebeğin kalbi durmuş vs demesinden ağlamaktan helak oldum. 35 haftalık oldum enfeksiyonum var 2 cm açıklık var düzensiz sancılar devam ediyor.
Mrzbrvdr gulcin34 Esra hocaya en başından beri takipliydim onda doğum yaptım çokta memnun kaldım. Tavsiye ederim 🌸
gulcin34 Haticeyn Esra hoca ve Nihan hocayı öneriyolar genelde ama nıhan hoca mesai saati dişinda doğum vs olursa gelmiyormuş. Esra hoca nasıl ilgili mi sizin hastalıklarınızla bebişle ilgili bilgiler falan veriyor mu
Haticeyn gulcin34 doktorların hiçbiri gelmiyor sanirim mesaileri bittikten snra tam olarak blmiyorum ama henüz konuşmadım o konuyu geliyormusunuz diye haftam erken oldgu icin. Diyer konularda ise gayet memnunum bilgilendiriyor anlatıyor nazik bi doktor