Fatmanurr94 Sevgiki arkadaslar 5-6 haftalik hamileyim, ve dünden belli rahmime ayni yalanci sanci gibi kramp giriyor. 3-5 saniye sonra geciyor, ara ara anca kramp giriyor. Bu normal bir durum mu?
Gofretinannesi Fatmanurr94 ilkinde degil ama ikinci gebeligimde çok agrı oldu hatta kahverengi akıntı bile geldi
Fatmanurr94 Gofretinannesi lekem yok Allaha sükür, ayni baslardaki belirtilerimde devam ediyor ama bu kramplar neden oldu bilmiyorum🥺 cok siddetli degil ama var, insallah korkulacak birsey degildir
Selim_Alparslan Fatmanurr94 benimde öyleydi. Hemen doktora gittik. Kese oluşmuş ve kese etrafında kanama alani vardi baya büyüktü. Cok korktum. Progestan igne ve kapsul başladık. 12. Haftaya kadar kullandım sonra geçti cok şükür. Arada hala agrilar oluyor 19 haftalik oluyoruz. Bence hemen doktora gitmelisiniz.