Handetb Herkes doğru ısınma çok önemli diyor. Tecrübe etmeden nasıl ıkınmam gerektigini kavrayamıyorum. Tecrübeli anneler bunu anlayabilmem için öneriniz nedir? Doğuma girmeden nasıl pratik yapabilirim
Elifmehmetemin Handetb zaten ebeler ve doktorun seni yönlendiriyor canım korkma o yüzden onları dinlersen kolay olur doğumun
Mervee09 Handetb Hiç şiddetli kabız oldunuz mu bilmiyorm ama ordaki ıkınmaya benziyo biraz derin nefes alıp alta doğru ıkıncaksın gücü alta vermen gerekiyo yani..Zaten açılma 10 cm oldugunda ıkınma hissi geliyo merak etme istemesende ıkınıyosun😊
Seyda-06 Handetb otomatik vücudun yapıyor onu zaten kendi kendine geliyor sancı ile o istek zaten sana dur ve devem et diyorlar