Kızlar 7+3 haftalık hamileyim ikinci gebeligim bunda doktora iki kere gittim ilkinde bi an kese yok sandım doktor baya dolaştı sonra gördü ikincisindede baya dolaştı sag tarafta köşeye dogru gitti orda kese gözüktü ilk bebegimde direk buluyolardı cihazdan mı doktordan mı bebegin konumumu anlamadım sizdede böyle mi tuhaf geldi