BurcuuA çok geçmiş olaun canm bende öyleydim ayva elma kabuguyla beraber kaynatıp her gün içtim birde bir bardak süte 1 tatlı kaşığı nişasta koydm şeker koydm kaynattm çok katı olmayacak sahlep gibi olacak sıcak sıcak ondan içtim çok iyi geldi hiç ilac kullanmadım bronşit olmuştm doktor astm ilacı antibiyotk yazdı hiç kullanmadm bunları yaptm teratgıyla pekmezde içtim bunlarda geçti