38+3 teyim . 2 haftadır yalancı sancılarım vardı. Birkaç gündür de gaz sıkışması mide bulantısı mide ağrısı gibi ağrı yaşıyordum. Dün gece birden karın ağrısıyla uyandım o sırada nane limon içtim sıcak su koydum ayaklarıma çünkü tarif edemedigim bir agriydi. Daha önceki yalancı sancılar hep adet ağrısı gibiydi ama bu sanki patlayacak bir bomba gibiydi karnım ve sürekli kasıldı gevşedi. Sonra prilam ilacı içtim oda uyku yapıyor uyuya kalmışım ama 5 saat boyunca beni uyutmadi yatirmadi. Ve sürekli tuvalete gitme isteğim oldu. Afedersiniz küçük tuvaletim temizledim kuruladim hep bu şekilde iste yattım sonra yine gitme isteği oluyor bir bakıyorum iç camasirim üç parmak kadar ıslak değiştiriyorum yine aynısı ama ben aktığını hissetmiyorm hani normalde akıntı gelir hissederiz ya hiç öyle akmıyor sizce su sızıntı şeklinde akıyor olabilir mi? Saat 1 den beri bir su sızıntısı olmadı ama karnıma kramplar giriyor .