Ayse0434 ben pazartesi doğum yapıcam sezaryen ama bence çanta falan hazırlamadım 😅🥰 almanyadayim Burda bebeğin ihtiyacı olan herseyi hastane veriyor . Sansliyim . Kendim için kremler şampuan makyaj malzemeleri kendime çanta hazırlayacağım inşallah 🥰😅