YncErz canım çok sevindim allah analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah ben 38+5im..5gün önce gittiğim kontrolümde bana 1 cm açıklık olduğunu söyledi doktorum haftaya büyük ihtimalle gelir bebeğin dedi .kasık ağrım dışında hiç bi belirtisi yok sancı vs...acaba o 1 cm artmış mıdır çok merak ediyorum...cuma günü gitvem tekrardan kontrol e.ama çok heycanlıyım ve stresliyim..seninki 1 cm den sonra birden mi açıldı