Kızlar doğum parası ıcın doğumdan önce 120gun sıgortalı olmak gerekıyor ben muhasebecıye çalışamaz raporu attım 32haftada sımdı 37olduk sımdıde çalışamaz alıcam 37de tam 120olcak işte muhasebecı calısabılır 32haftadakı raporu çalışamaz dıye gırmıs canım sıkıldı bunu duzeltebılır mı bilgisi olan lütfen yardımcı olurmu