erikarpuz Nartanemmm 11. haftada başladım ben ferrum ve coledan damla kullanıyorum memnunum doktor yazmıştı zaten bi sorun çıkarmadı bana
Nartanemmm Selenavci63 elimde haftanın iki günü kullanılan hap var gebelik öncesi kullanıyordum ona mı devam etsem
erikarpuz Selenavci63 hayır progestan kullanmaya devam ediyorum şikayetim de olmadığı için vermedi doktorum
Nartanemmm 2cocuk2kopek dün perinatolojiye sordum, gebe Polk yazar dedi randevum 8 mayısta kendim özel almak istiyorum
kedili1anne Doktorun yazmaya başladığında başlarsın Öneriyle mi başlayacaksın? Özellikle krampların yoksa magnezyum alman şart bile değil Biraz da doktor ile ilerlemek lazım
Nartanemmm kedili1anne magnezyum aklıma bile gelmedi zaten 😁 Randevum uzak zaman kaybetmek istemiyorum , kendim özel almak istiyorum.
kedili1anne Nartanemmm Anlamadığın nokta D vitamini için bile doktor kan ölçümü yapıyor Ona göre kaç damla kullanacağını söylüyor Sen bilirsin yinede sağlık ocağına danışarak al bari
Talentedmom Nartanemmm 3.aysan sonra başlayabilirsin ben demir,magnezyum,d vitamini ve omega kullanıyorum
Pikacuubaby Ne zaman başlayacağınıza doktor karar verir haftanız erken ihtiyaç yoksa zaten her vitamini demiri kullandırmıyorlar