Benim 3. Gebeliğim annem buna cok inandığı icin bana hep tembih ederdi bisey yiyince elini bi yerine sürmeden kaşımadan hemen yıka diye etkilendim cok dikkat ettm cocuklarimda leke yok annem hamileyken aserdigi yada yedigi yiyeceklerden sonra bi yerini kaşımış bilerek kardeslerimde ve bende kaşıdığı yerlerde leke var