Sevdapl İnanin ben zaten dikkat ediyordum
Karbonhidrat şeker vs hiçbir şey yoktu yediğim
Yumurta,Et, köfte, tavuk bu tarz şeyler yiyorum sadece
Bugun diyetisyen biraz daha zenginlestirdi
İğne konusuna gelince bebeğim normal yollarla oldu ama yazın başında ben yumurta dondurmuştum kalsın kenarda belki çocuk isterim diye iğnelerimi hep ben yaptım ama şimdi göbeğe yapamiycam bacakta oluyormuş sanırım onu hallederim de umarım iyi olur her şey