Merhaba anneler ikinci gebeliğim geçen hafta çok şükür kalp atışını duymuştuk bu hafta tekrar kontrol için çağırdı sabah 10 gibi evden çıkmadan elma yedim bir tane aç karnına sonra hastaneye geldik ve ultasona baktıgı da doktor bebegi göremedim dedi gaz olabilir dedi ve baktı göremedi alttan bakayım dedi bende biraz yürüyüp su içip geleyim sonra bakın yine göremezsek alttan bakılır dedim su içtim yürüdüm ve geldim ama kalbim ağzımda ağladım baya korktum ve çok şükürki bu baktıgında gördük ve duyduk kalp atışını çok korktum hanımlar 8+3 haftalık bebegim kasık ağrım hafif hafif arada oluyor ama gece baya bi bel ağrım vardı kan tahlili normal çıktı idrarda hafif enfeksiyon çıkmış başına gelen var mı uzun oldu biraz kusura bakmayın