Nefeslina Iyı aksamlar kızlar oglumun kafa boyu 2 hafta onde oldugu ıcın 39+ 3 de yanı cuma gunu sunı sancı ıle dogumum baslıcak eger acılmam olmazsa sezeryana donucem basına boyle bısey gelıpte dogum yapan varmı cok tedırgınım bu yuzden yapabılırmıyım bılmıorum aklım hep o gunde🥺
Nefeslina Caglaoraldogan erken olmasının sebebı sukı ılerlıyen haftalarda kafa boyu buyuyebılır normal dogum yapamazsın dedı
Caglaoraldogan Nefeslina bende 35 teyim 2 hafta önde gidio kafasi erken mi yaptiriyolar öle olunca gerçi sen 40 olmıssın artık