Kızlar selam polikistik Over var bende adetim hep düzensizdi bazen bir ay olmuyordum, aralık ayında dış gebelik geçirdim . Ondan sonra düzene girdi ama nisan ayında 16 gün gene gecikme yaşadım. Adetin ücüncü günü tahlil verdim. Değerlerim çok mu kötü bir bakar mısınız? Tsh icin ilaç kullanıyorum 7 nisanda basladım, folik asit ve demir ilacıda iciyorum. Birde Ocean Polysitol 30 Saşe aldım ona baslıcam. Bunuda kullanıp memnun kalan var mı yumurtlamayı destekliyormus. Ben şimdi temmuz gibi denemeye başlayacağım o yüzden önümüzdeki ayda rahim filmi cektirmeyi düşünüyorum ya da haziranda mı çektirsem rahim filmi için en doğru zaman hangisi sizce.
LH; 2.19
FSH; 2.67 (bunu regli olmadan 5 gün önce baktırmıştım.
Tsh; 6.64 (ilaç kullanıyorum 7 nisandan beri euthyrox 50 mg)
Estradiol; 36
Prolaktin; 22.90
DHEA; 412
Total Testesteron; 40
Amh; 7
İnsülin ; 5.6
Glükoz; 78