nurssmom merhaba benimde bugün regl gecikmesinin 4. Günü bende kimyasal olmasından korkuyorum reglden 2 gün önce beta 30 la öğrendim regl günü 99 olarak artmış 4 gün bekledim bugün yine test vercem artış olursa güzel ilerliyordur değil mi
Ara ara kasık sancım var hemen yoruluyorum sürekli uykum geliyor