Nazli_3009 Sena1359 sıkıntı olmaz inşallah benim de 32 çıkmıştı doktor normal demişti ilaç da kullanmamıştım
gzde3535 Sena1359 benimde 78 di ilacı kulladıgımın ikinci ayı hamile kaldım hemen düşürüyo ilaç zaten
mavideniz9696 Sena1359 benimki de çok yüksekti ilaç kullandım düştü gebe kalmaya engel olmuyor ilaç zaten hemen düşürüyor yüksekken tabi kalamazsın ama ilaçta düşüyor hemen
Sena1359 Nazli_3009 stres, uykusuzluk hatta kan alımında ki gerginlik bile anlık yükseltebiliyormuş hafif sınırda geldi bana da 🤲
Nazli_3009 Sena1359 evet kesinlikle stres çok ama çok etkiliyor. Düzenli uyku biraz daha stres az olunca daha düşük sonuç çıkar muhtemelen bende çok stresli bir dönemde vermiştim o yüzden yüksek çıkmış olabilir bidaha da vermedim