Arkadaşlar depreme İstanbul’da 4. katta yakalandım, 5 buçuk aylık hamileyim ve kitaplar üstüme geldi nasıl giyinip evden aşağı indim bilmiyorum.. Bebeğim iyi ama endişelerimi atamıyorum. Geceleri uyuyamıyorum, gün içinde de evden çalışıyorum iyice psikolojim bozuldu sürekli sallanıyor gibi hissediyorum.. Bu endişe ve korkudan nasıl kutulacağımı bilmiyorum :(