meryys yani ne yapacağını şaşırmış durumdayız gerçekten . Devlet hastanesi deseniz ilgisizlik , özensizlik , her muayenede farklı doktor , kısa bilgiler vs. Özel hastane deseniz fiyatlar faiş , çıkan haberler , doğum paketi alıyorsunuz ekstra ücretlendirmeler, vajinal doğumlarda bebeklerde bir problem yani ne yapacağı şaşırmış bir durumdayız