Merhaba kızlar sağlık ocağında kan vs vermiştim gebeliğimi öğrendiğimde ebe arayıp birkaç bilgi aldı benden sonra beni 10. Haftam gibi sağlık ocağına çağırdı ben bir fırsat bulup gidemedim hala da gitmedim 20. Haftamdayım illaki gitmek gerekir mi ? Gidince noluyor