Sanelik benim doğumum genel anestezi ile oldu ve doğumdan önce 13 gün Perinatoloji servisinde yatışım vardı 24 haftalık doğum yaptım bebeğin keseden ayrılmasıyla beraber yoğun kanamaya zar gelmesi bu yüzden sezeryan oldu Sezeryanıma benim Servisteki takipli doktorum girmişti ama normal doğumda nasıl oluyor süreç nasıl işliyor bilmiyorum 48 gündür bebeğim yoğun bakımda sizden istedikleri şey şapka bez islak mendil vitaminlerini falan kendileri karşılıyorlar yani genel istedikleri şey bez islak mendil şapka
Bu arada yani odalar genel olarak tek kişilik çift kişilik olan odalar da var hani ama sabah akşam tuvaletler Temizleniyor siz istediğiniz taktirde her zaman çarşafınız değişiyor istemeseniz iki günde bir genel olarak değiştiriyorlar sizin kendinize ait dolabınız küçük mini buzdolabı kendinize ait televizyonunuz hemen hemşirelerin acil bir şey olduğu zaman size hemen ulaşabileceği acil durum butonunuz var telefonunuzun yanınızda kalmasına izin veriyorlar bu şekilde