Esma3222 Kızlar 39. Haftadayım söyle yaptım suyum geldı normal doğum yaptım diyenınız varmı acaba cvp verırsenı çok sevınırım
Rafaelli Esma3222 benım ılk gebelıkte az az sızıntım oldu acıle gittim suyun azaldıgını soyleyıb yatış verdıler sunı sancıyla 8saat sonra dogum yaptım, şu an 40haftadayım beklıyorum
Esma3222 Rafaelli ay çok zorlanıyorum artık hem sabısızlanıyorum ilk gebelıgım bıde Allah yardımcımız olsun ınsallah