Oznurcivan Sblbrhn 37+2 de doğurdum 2330 gramdı kiloya çok takılmayın lütfen. Dogurdugum gün doktor 2900 görünüyor şuan ultrason da demişti 2330 gram doğdu haftanız güzel bebeğin en hızlı kilo aldığı dönem saglikli beslenin 🫶
MRVESRV Sblbrhn kilosu dusuk diyenlere takilmayin, her bebek farkli. Bende 34 haftaligim kilosu 2.050 şuan. Gayet saglikli bir sorun yok. Saglikli olsunda kilolar onemli degil dogunca anne sutuyle zaten kilo alip buyuyolar 🌸
feynnur Seymaoztrk27 32 de benimki de 1750 ydi doktor haftasıyla uyumlu dedi bence direk teşhis koymayın 😅
Bhgdf Kiloya fazla takılma doğru çıkmıyor çünki sağlığı yerindeyse zaten doğduğunda 40 kı çıkmadan baya büyüyecek