Gmzle Kızlar adetim 2,3 gün gecikti adetten önce test yapmıştım negatif çıktı bugünde pembe leke geldi peceteye tekrar test yapmak istedim bakar mısınız
Eslem2112 Gmzle var gibi ama siz kan verin. Ümidinizikırmak istemem ama benimde böyleydi ama kan verdim negatif
9Anneolacagim Gmzle kuruma çizgisi pembe olmuyor defalarca kullandım bu testten hiçbişey çıkmadı bence hamilesiniz kan verin
Gmzle Yazmelegi_ 5 dk beklemedim 2,3 dk bekledim çöpe attım sonra 2,3 dk sonra tekrar bakmaya gttm böyle olmuş su tuttum gitmedi kuruma cizgisi mi bilmiyorum
9Anneolacagim Gmzle hayır yapmıyo testi sabah yapın akşam bakın anca o zaman kurur sararır ama asla pembelik olmaz
Gmzle 9Anneolacagim sarı olmadı hafif pembe geçen ay kimyasal geçirdim korkuyorum ya geçen ay da adet günümde test yapmıştım silik cikmisti
9Anneolacagim Gmzle geçmiş olsun canım ama al bi test güvenilir bi test artımed gibi falan değil varsa var yoksa yoktur ben 1 yıldır her ay alırım hiç yalancı pozitifini görmedim gören var mı onu da bilmiyorum ama beni yanıltmadı inşallah seni de yanıltmaz 🙏🏻
Gmzle 9Anneolacagim insallah canım çok teşekkür ederim adetim geçtiği için normal saatte yaptım ama bilseydim sabah yapardım
9Anneolacagim Gmzle rica ederim canım eğer bugün kan vermeyeceksen sabah ilk idrarla yap vrsa daha koyulaştığını göreceksin zaten beni etiketle yaparsan 🤗
9Anneolacagim Gmzle bende testte net kırmızı görmeden kana gitmiyorum artık neden bilmiyorum ama kanda negatif görmek testte görmekten daha çok üzüyor beni en azından kesinleştirir öyle verirsin kanı boşa kol deldirmek çok üzüyor insanı