GzdGnc 27+5 haftalığım özellikle son 1 haftadır kalp atışım 100ün altına nadir iniyor,arada nefes darlığı oluyo 3.trimester annelerim sizlerde de oluyor mu durumlar nasıl?
Edizhr GzdGnc ay ben 19 haftalığım dün arkadaştan gelirken vallahi nefesim yetmedi ya soluya soluya korktum dedim şimdiden böyleyse hiç olmazdı benim böyle
Semiha_k GzdGnc Ben de 7.ayımdam beri o şekildeyim. Şu an 38.haftamdayim. Hareketsiz kaldıkça artıyordu benim. Mümkün olduğunca hareket etmek insanın kondisyonunu da artırıyor. Tabii son haftalarimda riskli olduğum için hep yattım
GzdGnc Di mi yaa bazen özellikle geceleri bi fena oluyorum diyorum bi şeyler oluyo korkuyorum kendi kendimi sakinleştirene kadar akla karayı seçiyorum, garip ama tek olmadığını bilmek insanı rahatlatıyor
Phyloo GzdGnc bi tane küçük çocuk var ilgi isteyen o kadar işsiz değilim ölçemem işssiz olsamda ölçmem zaten bi şey olmaz dogurunca geçecek az daha sabır
Kelebek27_ GzdGnc ben işsizim arkadaşım ölçüyorum 120 lerdede çıkıyo 110 lardada ama üçüncü trimesterda çokta önemsenmiyo gebeliğe bağlı normal dediler hep. Nefes darlığıda aynı konuşurken bile nefesim yetmiyo bazen
Hatixee Kelebek27_ bende ölçüyorum özellikle sabahları kahvaltıdan sonra 130 145 arası değişiyor bayılacak gibi hissediyorum kendimi 🥺
GzdGnc Kelebek27_ sağol arkadaşım zor ama insan ister istemez etkileniyor işte, çok kişi yaşıyormuş hadi bakalım hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah 🥰
Kelebek27_ Hatixee bana 140ı geçmesin dediler ama sizin geçiyomuşta 🙄 kansızlık falan var mı acaba yada tirodler demir falan nasıl
Hatixee Kelebek27_ her ay kan veriyorum tiroidlerim biraz yüksekti 4 ten 1 e kadar düştü ilaç kullanıyorum ama ondan dolayı olur mu bilmiyorum 🥺
Kelebek27_ Hatixee birden düşünce çarpıntı yapıyo diye biliyorum belki dalgalanmalar oluyosa bilemedim