Nuurr26 Kızlar BİM’den bugün neler aldınız? Benim aldıklarım bunlar. Mamajoo binerından memnun kalan var mi? 
Girlmama Nuurr26 ben ebebekten almistim hamileyken b*k gibi akitiyor bebegim boguluyordu onla philips avent antikolik response kullaniyorum tek akitmayan biberon cok memnunm
aysetcdmr_ Nuurr26 benim aldıklarım biberon temizleme fırçası ikili önlük Emzik kutusu Cam rende Dolgulu kırlent Bunlar aldıklarım ama düzenleyici falan da olsa alacaktım yoktu emziğim biberonum zaten Philips avent aldık o yüzden ihtiyaç duymadım onlara
saglikciaanne Nuurr26 E bebekten almıştım Hiç kullanmadım. Hızlı akışlı yenidogan için uygun değil buyuyunce belki kullanabilir
Yazmelegi_ Nuurr26 bildirimlere baktığımız yerde resim yükle var ordan yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırın