21 nisanda 891 değerinde beta hcg 25 nisanda 4532 çıktı ama kesenin çok küçük olmasından dolayı ultrasonda haftalık tahmini yapamadı doktor bir de rahim kalınlaşması olduğunu ama keseden uzakta olduğunu söyledi bu şekilde olupta düşük yaşayan oldu mu acaba?