Mehtap91 Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim ve regli ağrısı şeklinde bu sabah kasiklarimda ağrı oldu acil gittim doktoruma enfeksiyon var dedi nst falanda çekildi bisey çıkmadı cok şükür ama bu nasil bi enfeksiyondur başına gelipte aynı şikayetleri yasayan var mi? Bi an sancim gelio dogurcam sandim doktorda sancılara bakalim diyince..
Aysesare Mehtap91 bol bol su içeceksin inan ki başka yolu yok. Bazen ağrı bana da giriyordu böbrek kısmından bugün idrar kültürü verdim sonucu beklicem🤦🏻♀️
Klntmtrk Mehtap91 ilk hamileligim de çok fazla yaşamıştım. Doktorun verdiği antibiyotikleri kullan mutlaka ve bol su iç ayrıca idrarını asla tutma. Erken doğuma sebebiyet veriyor enfeksiyon.
Bktkzycnyt Mehtap91 aynen cok cekiyirum 3 gundur bi toz verdi suya katip ictim faydasi olmadi yarin yine gidicem kahverengi akinti bile oluyor surekli bi adet sancisi karin agrisi nst de sanci cikmiyor ama antibiyotik istiyce baska turlu gecmez
Caglaoraldogan Mehtap91 ooo ben enfeksiyon yuzunden cimmey geçirdim yani işemediğim idrar kabi kalmadi haftada 3-4 kere idrar tahlılı verıodum en sonnda bakteri cikti fitil kullandım ama smdi gitsem yine vardir bnde umursamiyorum artık enfeksiyon geçmiyor ya salla
Mehtap91 Bende antibiotik içmeye basladim 1 hafta sonra tekrar tahlil istedi bakalim ins geçer ağrılı olması korkuttu biraz ☺