Asenassmom Doktor kontrolümüz vardı kızlar 4 aylık başlayabilir dedi varmı başlayan erken geldi bana ya ama doktor deyince de bilemedim tabiki
mavideniz9696 Asenassmom doktor öyle dediyse bence yumuşak bağırsaklarına zorlamayacak ufak tefek şeylerle başlanabilir tekli tekli karıştırmadan. Doktor dediyse bir bildiği vardır çünkü
Daisyy000 Asenassmom Sütunuz yetiyorsa başlatmak için erken bence. Benim sütüm azdi ona rağmen 5.ayda başladım. 5.ayda başlamama rağmen demek ki bagirsaklari tam hazır değilmiş ki devamlı kabiz oldu,makatı catladı ıkınmaktan sert kaka yapmaktan
Parinas Asenassmom ben 2 çocuğuma da 6 aylık başladım. Hatta tam 180 günlük olmalarını bekledim. Ama yeni araştırmalar doğru besinlerle olmak kaydıyla erken başlamanın alerji riskini ciddi oranda azalttığını göstermiş. 6 ayı bekleme kuralı yalan oldu yani 😁
minikbebegim06 Asenassmom maşallah doktorun mutlaka bildiği vardır mama veriyorum demişsiniz belki ondandır
Asenassmom minikbebegim06 valla bilmiyorum ya tedirginim beklemek istiyorum aslında belki de başlamam