Lenam_03 Koray dumanın tavırları hiç hoşuma gitmiyor hiç gitmedim ama giden tanıdıklarım var ben ve 2 3 arkadaşım daha murat Dorukta dogum yaptık ben çok memnunum oranın ebeleri de iyi Murat hoca da çok bilgili alanında sadece fazla yoğun şuan yine gebeyim ama pahalı diye gitmedim 🫠