itsmecett Kızlar bugün doktora gittim. En son adetim 27 şubattı iki hafta önce kese göründü bugün gittiğimde doktor bebeğin görünümünün kesenin büyük olmasına rağmen 6 haftalık olduğunu gördü kalp atışını duymadı. Normal mi bu durum yaşayan var mı? Lütfen cevaplayın… doktor moralimi çok bozdu zaten güler yüz yoktu haftaya gel bir daha bakalım dedi ama demesi haftaya kalp atışı yoksa alırız tarzındaydı canımı o kadar sıktı ki anlatamam
Mkaya itsmecett ben de bugün aynını yaşadım iki farklı doktorda aynısını söyledi kalp atışı duyulmuyordu haftaya tekrar gideceğim herseye hazırlıklı ol dedi bana
FirdevsMert itsmecett yaşadiklarımız birebir aynı diyebilirim son regl tarihim 28 Şubat bugün 8. Haftam 5. Haftadan itibaren kalp atışını duymak için doktora gidiyorum 2 defa alttan kontrol bile yaptı doktorum. En son 7. Haftamda gittiğimde doktorum 1 hafta daha bekleyelim yine duymazsak kürtaj dedi. Bugün gittik odaya girer girmez doktorum siz ne olacağını düşünüyorsunuz zaten haftalardır kalp atışı yok bu işin sonu kürtaj daha yaşınız genç niye böyle takıyorsunuz tarzında bi konuşma yaptı. Muayeneye başlayınca kalp atışını gördük hocam o kalp atışı değil mi diye sorunca da evet kalp atışı başlamış ben size hiç geç döllenmeden bahsetmiş miydim dedi. Bugüne kadar da bize asla öyle bi ihtimal olabileceğini hiç söylemedi doktorum. 6+2 gibi duruyo dedi ama kalp atışı zayıf haftaya yine gelin dedi doktor. İçimiz rahat etsin diye başka bi hastaneye başka bi doktora gittik o da kalp atışının olduğunu ama güçlenmesi için 5 gün daha beklememiz gerektiğini söyledi.
sevcnnn9 itsmecett haftaya tekrar git kontrole ama başka doktora randevu alıp ona görün moralini bozan doktorla yoluna devam etme
itsmecett Ya varya doktora o kadar sinir oldum ki insanın psikolojisine uygun davranmadı. Geç döllenme olabilir diyebilir beni rahatlatabilirdi ama öyle demedi yani canımı çok sıktı
itsmecett FirdevsMert yorumunuzu görmek o kadar rahatlattı ki çok teşekkür ederim Allah evlatlarımızı sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah
Mkaya FirdevsMert aynısını yaşadım inşallah ben de kalp atışını duyabilirim sizin adınıza çok sevindim inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Kvsr46kvsr itsmecett canını niye sıkmış 😒 olabilir gayet normal. Haftaya git yada on gün sonra falan git. Duyarsınız inşallah ❤️
Mavi666 itsmecett ben de 6’da duymadım 7’de gel dedi ben garanti olsun diye 8’de gittim duyuldu. Moral bozmaya gerek yok sağlıklı bir gebelikse devam edecek zaten sağlıklı gebelik değilse vücut onu maalesef ki uzaklaştıracak inşallah sağlıklı bir gebeliktir. Doktorlara gelince iyileri tenzih ederim bir çoğu öyleler konuşmaya bile tenezzül etmiyorlar. Başka doktor dener aynısına gitmezdim ben olsam.
Happymeltem Stresi yaşamak çok zor zaman geçmek bilmiyor muayne günü gelse ayakların geri geri gidiyor ya kötü haber alırsam diye Allah yardımcın olsun, ama bildiğim kadarıyla sürecin normal kendine bir hafta daha zaman vermelisin hayırlısı olsun ❤️
itsmecett Mantığımla düşünmeye çalışıyorum şimdi biraz daha iyi oldum. Sonuçta geç döllenme olabilir yani regl tarihime göre 8. Haftayı gösterse de 2 haftalık geriden gelme aşırı normal. Çok şükür hiç bir olumsuz belirtim yok. Ben duamı etmeye ve olumlu düşünmeye devam ediyorum. O doktora da bir daha asla gitmem. Forumda adından hep iyi bahsediliyordu demek yorumlara da pek güvenmemek lazımmış…
Aybklc itsmecett benim de doktor değerler az arttı dış gebelik kürtaj dedi hemen başka doktora gittim vajinal muayene yaptı ve keseyi gördü o yüzden bence bir kaç yere gitmek en iyisi
FirdevsMert itsmecett Amin İnşAllah ben en başından beri özelde muayene oluyorum doktoru da başkaları memnun kaldığı ve önerdiği için tercih ettim ama bana yaramadı her seferınde daha çok endişelendirdi hemde böyle bir zamanda kafanızı rahat tutun beslenmenize dikkat etin ve bolca istirahat etmeye özen gösterin <3
ruzgarmommy itsmecett kuzum ben sana umut olayım 8 haftalık olması gereken hamilelikte kese var bebek yoktu. Doktorumuzdan Allah razı olsun. Bekleyelim hemen vazgeçmeyelim dedi. Bir sonraki hafta bebek anca göründü. Bu kez de kalp atışı alamadık bi kaç gün sonra kalp atışı duyduk. Şuan 10+6’dayız. Her şey çok yolunda. Bir önceki gebeliğim kalp durmasıyla kürtaja yönlendirilmişti o dönemki doktorumla devam etseydim muhtemelen bu da kürtaj olacaktı. Doktorum bazen böyle oluyor geç döllenme muhtemelen dedi. Şuan sağlıklı devam ediyoruz. Bence doktorunu değiştir. Bursadaysan doktorumu önerebilirim. Dua et içini ferah tut. ❤️
Cihanella Benim 13. Hafta hala duymadık 🥹 ama atışını gösterdi doktor ama kendi görüşünce 10 haftadan önce bu sesin dinlenmesini sakıncalı buldugunu ilettti. 2 farklı doktorda. O sebeple haftaya dinleriz belki. Hoş atışını gördük sesi duymasamda olur. Siz de endişe etmeyin Allahın izniyle bir dahaki sefere duyarsınız.
ruzgarmommy itsmecett hiç canınızı sıkmayın böyle şeyler olabiliyor iyi bir doktora denk gelmek önemli biraz da ❤️
itsmecett Bende özele gittim sanki devlet hastanesi muamelesi gördüm çok acayipti Allah hamilelik ve doğumda en iyi doktorla karşılaştırsın gerçekten çok önemliymiş yani