Anniskoo1 sezeryana yönlendiriyorum gibi olmasın ama bende oğlumu sırf korktuğum için sezeryan doğurdum gayette güzel geçti iyiydim şuan oğlum 1.5 yaşında kızıma hamileyim inşallah yarında doğumum ilki gibi olur yani ben memnundum seçimimden tabi herkesin sezeryan yada normal olsun doğum sürece farklı iki sezeryan doğumdan birbirninden farklı süreçte olabilir ilki güzeldi ama bu 2. Si belirsiz bakalım