nuraymommy senin de testine baktım canım evet sende de benim ki gibi hayali birşeyler var ama sanırım o testin kontrol öizgidinin yansıması ya.. bende hiç belirti falan da yok daha önce 3 kimyasal gebelik yaşadım hepsinde belirtim vardı şuan belirti vs de yok bence ben yanılıyorum ama bilemedim . Yine de inşallah hamileyizdir