Minnakpopus birdilektut15 hayır öyle net birşey yok. Ben mesela reglim 10 gün geçince test yapmıştım silik çizgiydi
adatuna birdilektut15 benim bildiğim öyle çünkü beta artıyor ve koyulaşması lazım. Ben 2 gündür arayla test yapıyorum koyulaşıyor merak ettiğim de oydu Aynı marka ile aynı saatlerde yapıyorum
Efcmm birdilektut15 O betanın yükselişine bağlı benim 1093 çıktı ama kaset çizgileri çok net değil kaset ile yükseliş anlayamazsın zaten kan en sağlıklısı bende kan takibine başladım kese görünmüyor
KubraYksl1 birdilektut15 hayır ilk beş dk içinde ne çıkarsa o. Çünkü bazen yalancı sonuç veriyorlar. En iyisi kan testi.
birdilektut15 Minnakpopus canım benimde çarşamba kan verdim 37 ydi dün yaptım silikti bugğndw silik yarında adet günüm öyle bir kural yok yani di mi 🥹 korkuyorumda
Minnakpopus birdilektut15 sen iki güne bir kan vermeye devam et bak bakalım düzenli artış varmı takip et. Herkesde test koyu kırmızı cıkacak diye bir durum yok merak etme
birdilektut15 Minnakpopus canım pazartesi vermiştim 10 du çarşamba verdim 37 oldu ama bugün veremem şehir dışındayım pazartesi verebilirim o yüzden testlerle takip etmeye çalışıyorum
Eslem2112 birdilektut15 her markanın belirginliği hasaslığı değişiyor cnm ordan takip etmek pek mümkün değil ☺️
9Anneolacagim Silik testin koyulaşması hcg arttığına işaret silikleşmesi düştüğüne. Siz kan verin testlerle kafanızı karıştırmayın
9Anneolacagim birdilektut15 silikleşme yoksa korkma canım yükselir inşallah iyi düşün bebişine güzel enerjiler gönder🥰
hacerrklc1 birdilektut15 canım hamilelik benimde öyle olmuştu test ver hemen bence aşılamankn kacıncı günündesin
birdilektut15 Efcmm canım bende 2 kez kan verdim ama şu an kan verebilcek yerde değilim o yüzden testlerle takip ediyim dedim testlerde belirginleşti dır atıyım bi bakar öısınız