Phyloo Eşimin babasının adı ali görümcemin çocuğunun adı ali poyraz banada alihan ismini koy dedi ısrar etmedi ama onu istiyor benim gönlüm ali Asaf yada yiğit aliden yana eşim yiğit ali güzel dedi aliden vazgeçip farklı ısım mi koysam diye düşündüm çünkü zaten görümcem koydu hem babasının hem kayınbabanın ismi olduğu için ailede alı var sonuçta yada koysam mı bilemedim kızçeler fikir verin artik netleşmesi lazım 19 haftalık oldu herkes soruyor ismi 😶🙏
Leilani Phyloo zaten Ali ismini görümcen koymuş bir de sürekli aynı ortamda bulunuyorsanız hiç koymaya gerek yok farklı bir isim koyardım
Cotanakk Phyloo kayınpederin ali’lerden koloni kuracak herhalde. Kız olursa da Alisu aliye falan koydurur.
Selin3434 Phyloo Ali koyma bence de güzel bi isim de değil hem varmıs iyi sanslısın hemen başka bi isim bul
BetulMom Phyloo asafçok ağır bi isim değil mi? Bence daha yeni modernnisimler düşünebilirsiniz.ayrıca ailede kaç tane ali olacak bence gereksiz.hem 2 isimli çocuklara hep tek bir isimle çağırılıyor bence tek bir tane olsun güzel olsun
Selin3434 Phyloo sen zaten bulmuşsun Yiğit Asaf , Emirhan , Uras , Yusuf , Miran , Poyraz benim oğlumun adı da Toprak Eymen