Central hospital tüm kadın doktorları öneriliyor. Bende Fatma Nur Temele gidiyorum. Randevu çok zor alınıyor tam 6 hafta bekledim. Ama hastası olunca güzel ayarlıyorlar. Başak hanım veya Figen hanımıda çok övüyorlar. Ayça hanımda Fatma hanıma gidene kadar ona görünmüştüm o da çok ilgili bir doktor.